Ja (sotva) som sa dostal do Fitbloggin!

Hej z môjho očarujúceho hotelového priestoru v Baltimore

Blogujem z postele vo svojich choniách, ako aj snažím sa zistiť, ako presne rozdeliť svoju noc hore, aby som mohol spať na oboch týchto posteli. Och, výhody Tiny, ktorá s vami nechce priestor, pretože premeníte vynikajúci hotelový priestor na raj Hoarder (pozri: Blogher Food Fun).
Moje najaktuálnejšie videá

Učenie sa z chudobného behu
Zlé zjazdovky sa vyskytujú – presne tu je to, ako som sa pohyboval okolo toho, ako aj objavený z môjho ďalšieho behu. Nápad, ktorý vám pomôže, skončil ako oveľa lepší bežec tým, že je neutrálnym divákom vašich tréningov.

Viac videí

00:00
08:21
03:48

Ako uvádza názov, sotva som to zvládol! Môj let do Dallasu pristál o 13:49 a môj let do BWI nastúpil o 2:05. Keď sa aspekt budete čakať na všetkých, aby sa pokojne vyskytol z lietadla, ako aj to, že letový terminál Dallas je veľký, bol som posledný, kto sa dostal do letu. Whew.

Premýšľal som o tom, že beham na môj terminál, indikácie však uviedli, že kyvadlová doprava trvala 14 minút a chôdza trvala 22. Nemohol som urobiť matematiku rýchlo dostatočnú na to, aby som preskúmal, či beh s taškami bude rýchlejší. Navyše, keď som sa naposledy snažil utiecť na úst deň).

Wow. Tangens.

Jedol som svoj zabalený obed z Dallasu do Baltimoru …

A uvedomil si, že sendvič s vaječným šalátom bol zlá voľba pre cestovné lietadlo. Aspoň to nebol chorizo ​​burrito (môj otec predtým priniesol tých na lietadlách).

Nakoniec po dni cesty (preto beriem červené oči od západu na východ, hoci sa im nepáči) som pristál vo svojom dome mimo domova v Marylande. Vzal som neuveriteľne kyvadlovú dopravu do hotela, ako aj skupina z nás odišla v prehliadaní večere.

Úplne prvé miesto, ktoré sme vyskúšali, bolo 45+ minútové čakanie. Nie ďakujem. Takže tento veľký bezpečnostný človek nás nariadil plánovať B.

Pretože na stole boli malé taniere, veril som, že dostaneme chlieb. Kúpil som si teda šalát z lososa a myslel som si, že budem mať kúsok.

Je tragické, že sa predo mnou neobjavil žiadny chlieb, takže som ukradol jednu z Tinových zvláštnych trojuholníkov, pretože nenávidí chlieb, šteniatka a šťastie. Dobre, hlavne chlieb.

Večere vrátane:

Niekoľko zasmiavajúcich sa kravských opakovaní <- Ahoj ženy, mám rada aj kravu! Sarah z plánu diéty Sarah Bretónsko z jedenia vtákov Julie z arašidového masla prsty Ja z brucha mojej mamy Tina z mrkvy n tortu Lindsey zo zoznamu Lindsey Teraz sa rozberám v teple (mali priestor v 62 rokoch, keď som sa dostal?!) A snažím sa spať. Našťastie som neuveriteľne opotrebovaný, aj keď sa musím cítiť, akoby to bolo o 3 hodiny skôr. Vidíme sa neskôr! Pošlite mi zošit Zachrániť Zdieľanie je starostlivosť! zdieľam Tweet Pin zdieľam Pošta zdieľam Neustále sa rozhodnite pre tieto: nová horúca omáčka posadnutosť peri peri omáčka nová horúca omáčka posadnutosť peri peri omáčka Nová horúca omáčka, ktorú musíte vyskúšať. Najlepšia cesnaková stredne teplá omáčka fantastická na čokoľvek - šaláty, sendviče, burritos, taco Online problém s prevádzkou - 3. deň Online problém s prevádzkou - 3. deň Stohnite na míle online Running Ratiant Day 3 Skontrolujte. Asistované napínanie ma spôsobuje, že sa cítim fantáziou Asistované napínanie ma spôsobuje, že sa cítim fantáziou Celkovo BODY Stretch je nová asistovaná strečovacia služba v Massage Envy - urobil som 60 -minútovú reláciu hlavy na špičke Assi Januárové otázky a odpovede od Instagramu Januárové otázky a odpovede od Instagramu Presne ako dlho odpočívate po maratóne alebo polmaratóne. Nápady na spustenie bežiaceho pásu. Aký je tvoj ďalší mar Bežná výzva, ako aj stohovanie podcastu Miles vyhlásenia Bežná výzva, ako aj stohovanie podcastu Miles vyhlásenia Stack on the Miles je 30 -dňová bežecká stávková výzva! NOVINKA V tomto roku - presne to, ako zostať zodpovedný a inšpirovaný k beženiu s R Čo jem za deň - pre bežcov Čo jem za deň - pre bežcov Čo jem v dennom videu od bežca. Jedlo denníka čohokoľvek, čo som jedného dňa jedol raňajky, obed, večeru a občerstvenie. Plus nápady na moje preferované výrobky potravín ⚡ Shareaholic .